Opi suomea

Lue politiikasta selkokielisiä artikkeleita

Neljä henkilöä istuu konferenssipöydän ääressä mikrofonien kanssa. Taustalla näkyy eri maiden lippuja.

Kielivinkki

Alkeistaso

Lue politiikasta selkokielellä. Avaa sivu ja lue otsikot. Etsi 5–10 uutta sanaa.

Politiikasta selkokielellä

Keskitaso

Lue otsikot ja niiden alla oleva ingressi. Se alkaa näin: ”Tässä tekstissä kerromme”. Valitse sinua kiinnostava artikkeli ja avaa se. Lue väliotsikot ja tarkista uudet sanat.

Politiikasta selkokielellä

Edistynyt taso

Tutustu politiikkaan selkokielellä. Valitse artikkeli ja tee lista avainsanoista tai ajatuskartta artikkelin teemasta.

Politiikasta selkokielellä

  • Julkaistu
  • Päivitetty:
Jaa
URL copied!